söndag 30 augusti 2009

Baklängesresa

Rygg-mot-rygg med blott en vägg mellan mig och lokföraren har min baklängesresa till huvudstaden just börjat. Med favoritfinnen i örat och nya miniman i knät har ett välbefinnande infunnit sig i både själ och kropp.


Miniman

Ett ypperligt tillfälle att testa vad nyförvärvet går för. Tåget stannar till i Skövde, plocka fram mobilen och trycker av, men ... tja vad ska man säga

Jag är nog ganska säker på att jag inte vill bo i Skövde. Iallafall om det ser ut så här över allt i den stan.


Anledningen till min resa till Stockholm är vinsten på LinkedIn: E-tjänster med användarnytta. Blev både förvånad och glad över att vinsten. Får nog sluta och säga att jag inte har tur i spel ... eller kanske inte. Kanske har jag tur på Internet?


Visste du att
- samerna inte har något namn för trådlös uppkoppling?

(det är bland annat sådan här kloksaker som Levengood delar med sig av)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar