lördag 4 april 2009

Kattometer

Gott om läckra kattsaker är det ont om. Att komma från häst- till kattvärlden kan inte beskrivas som något annat än en kulturkrock. Aldrig har jag i mitt liv sett så mycket rysch och pysch som när jag besökte min första kattutställning. Fanns där något mer sparsmakat så uppslukades det i mängden.
Varken plysch, volanger eller mönstrade tyger/saker är min "grej". Därmed har jag upptäckt att det är en diger uppgift att hitta stilrena men ändå trevliga och snygga kattsaker.
Men idag är jag glad. Slog upp tidningen och hittade den här tokroliga kissen.




Kommer att samla kattsaker som jag gillar och samla här under "kattegorin" Kattsaker. Kan hända att jag flyttar dom till min uppfödarblogg vid närmare eftertanke. *funderar*

2 kommentarer:

  1. Den är ju grym. Jag gillar plutoprodukter; de brukar finnas på Lagerhaus.

    SvaraRadera
  2. Det visste jag inte - att dom finns på Lagerhaus. Får ta en sväng in dit nästa gång jag är i stan. Tack för tipset.

    SvaraRadera